czwartek, 5 stycznia 2017

SENSIQUE DUO CONTOUR STICK

WITAJCIE! 


Jak się czujecie po świętach? Najedzone? 
Mam nadzieję, że każdy z Was spędził je w rodzinnej, ciepłej atmosferze:)
Już w tym nowym roku 2017 przedstawiam Wam kredkę do konturowania marki Sensique dostępną w drogeriach Natura w dwóch wersjach kolorystycznych. Ja mam numerek 101.



Ja jaśniejszego koloru używam do podkreślenia brwi i w sumie tylko do tego. W przeciwieństwie do brązowego koloru blenduje się ją bardzo łatwo i przyjemnie nie zostawiając plam.





Do ciemnego koloru czasami wracam lecz nie z jakimś zachwytem choć przyznam, że ma chłodny odcień czyli coś czego szuka większa ilość dziewczyn:)






Plusami/zaletami tego produktu jest:
* cena- 12,99
* dwa produkty w jednym czyli idealny na wyjazdy bo nie zajmuje tak dużo miejsca w kosmetyczce
* konsystencja - miękka kredka
* wygodna czyli szybka aplikacja
* dostępność 


Zdecydowane wadą, którą zauważyłam jest to, że ten brąz po nałożeniu jest trudny do zblendowania i łatwo zrobić sobie smugi i plamy.



Jeśli potrzebujecie coś do podkreślenia brwi jak ja to to jest strzał w dziesiątkę i pod tym względem mój ulubieniec. Myślę, że jasny kolor skończy się jako pierwszy ale czy kupię produkt ponownie? Jeśli nie znajdę samej takiej jasnej kredki to tak natomiast jeśli znajdę to nie kupię bo po co skoro używam tylko jednej połówki?
Nie jest to rzecz, która musi mieć każda dziewczyna w kosmetyczce, a lepiej kupić jakieś trio do konturowania w podobnej cenie:)

A Wy co myślicie o tym produkcie? Hit czy Kit? 
Jeśli już tu jesteście zostańcie na dłużej będzie mi bardzo miło, a Wam napewno nie będzie się nudziło!:) 


XOX,
TeenBlogger👄 




"Wszystkie zdjęcia są moją własnością i są chronione prawem autorskim. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania zdjęć w jakikolwiek sposób."






Udostępnij ten wpis

3 komentarze :

  1. Ten brąz mi sie bardzo podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kredeczka :)

    czekam na kolejny post! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.