niedziela, 29 stycznia 2017

NAILS

Cześć Kochani!😇

Dziś post dotyczący nie tematyki makijażu, a pięknych paznokci, które pragnie mieć każda kobieta. Nie będzie to tutorial bo tego jest w internecie naprawdę dużo lecz pokażę Wam produkty, które mi się sprawdziły i używam do wykonania manicure.

Semilac-139 Nuts & Caramel
Moja Robota wykonana wykonana produktami opisanymi poniżej.

Przejdźmy do rzeczy!

To wiadomo, że do wykonania takich paznokci potrzebne są nam pilniki, blok polerski ale ja pokaże tu same produkty.

Czyli:
  • Primer bezkwasowy zwiększający przyczepność żelu- 12ml a wystarczy kropelka i rozchodzi się po całym paznokciu. Używam go za każdym razem, a dalej nie widać jakiegokolwiek zużycia.




  • Odtłuszczacz/Cleaner E-zebra 100ml - to moje 2 opakowanie i już się kończy więc następne zamówię już 1000ml 


  • Żel E-zebra 5 x 5ml (jeden zużyty więc wylądował w koszu)- Nie żółkną ani nic w tym stylu trzymają się ładnie. Jak chcemy nałożyć odrazu na wszystkie palce to trzeba robić szybko bo może spłynąć.





  • Żel Base One Bulider 15g- Użyłam jeden raz ale jestem bardzo zadowolona z konsystencji, bardzo gęsty nie spływa.


  • Lampa UV moc 36W (4 żarówki po 9W) 





  • Lakiery Hybrydowe kolorowe Semilac/Silcare (o silcare będzie osobny post♥) 
         Top-Semilac



To już koniec postu o produktach do paznokci ale spokojnie szykuję już kolejny z recenzją lakierów Color It! :)
Dziękuję za przeczytanie. Mam nadzieję, że może ktoś się zastanawiał nad jakimś żelem i go zachęciłam:)

Zapraszam do obserwowania mnie aby być na bieżąco! 





XOX,
TeenBlogger👄 


Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

  1. Ja robię tylko hybrydy bez żeli i również używam hybryd semilac :)
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak zapuszczę paznokcie to też zacznę tak robić bo zajmie mi to o wiele mniej czasu:)

      Usuń
  2. Wszystko wygląda bosko . Ja chcę kochana zobaczyć efekt tych hybryd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję♥ Napewno w następnej recenzji wrzucę moje prace<3

      Usuń
  3. Sama posiadam swój mały zestaw,ale jak narazie i tak chodzę do profesjonaliski 😂
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiadomo łatwiej jest komuś zrobić:p

      Usuń
  4. Piękne paznokcie. Ja ostatnio pierwszy raz robiłam paznokcie i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty Semilac są naprawdę godne polecenia. Trochę oklepane no ale skoro wszyscy ich używają to musi coś znaczyć ;)

    U mnie post o hybrydach CANNI. Zapraszam.
    http://www.healthyisland.pl/single-post/2017/01/30/Lakiery-hybrydowe-CANNI

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie jeszcze nigdy nie miałam hybryd, ale może kiedyś wypróbuję :)

    Obserwuję,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam hybrydy. Zawsze prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Unikam hybryd jak mogę, bo moje paznokcie to katastrofa, ale zawsze bardzo mi się podobają u innych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohh! Ostatnio miałam w planach żele,ale ciągle nie byłam co do nich pewna. Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm fajnie ze uzywasz podróbek bo jestem ciekawa czy równie dobrze sie sprawdzaja jak te z semilaca czy neonail. W jakiej cenie odtłuszczacz ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróbek? Co masz na mysli? :) lakiery z semilaca jak na swoją cenę sprawdzają sie bardzo dobrze oprócz koloru czarnego(jak dla mnie) odtluszczasz w sklepie ezebra za około 4 złote (?)

      Usuń
  11. Fajne pazurki:) Tyle pięknych paznokci, może kiedys skuszę się na lampę... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde super sprawa mieć swoje narzędzia do pracy,nie trzeba sie umawiać tracić czasu na dojazd:) Jak kupi sie zestaw to po 3 razach sie zwróci i będzie tylko na plus. Chociaż trzeba mieć trochę cierpliwości No mi moje pierwsze paznokcie zajęły 7godzin 🙄

      Usuń
  12. Wyszło super, świetny kolor i kształt paznokci:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam, że Silcare są naprawdę bardzo dobre, a cena to zaledwie parę złotych :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dobrze się sprawują tylko jako bazę czy top polecam zainwestować bo jednak tańszy top czy baza nie spełnia najmniejszych oczekiwań :(

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.