czwartek, 12 stycznia 2017

ESSENCE- EYEBROW DESIGNER

Ulubieniec do Brwi馃挀


Cze艣膰! Witam cieplutko na moim blogu!
Dzisiaj przychodz臋 do Was z moim ulubionym produktem do podkre艣lania brwi!
Pr贸bowa艂am podkre艣la膰 brwi r贸偶nymi cieniami my艣la艂am, 偶e to mo偶e mam z艂e cienie mo偶e z艂y p臋dzelek, ale kiedy spr贸bowa艂am wszystkiego pomy艣la艂am, 偶e makija偶 brwi cieniem 
to nie to co lubi臋.


Przy codziennym makija偶u wykonywanym rano zale偶y mi na tym 偶eby wszystko zrobi膰 makija偶 szybko i dobrze. T膮 kredk膮 maluje mi si臋 brwi najlepiej. Jest to moje trzecie lub czwarte ,,opakowanie'' tego produktu. Ja posiadam kolor w odcieniu 02 brown.






Cena kredki to ok. 8 z艂. stacjonarnie, a w internetowych drogeriach 6/7z艂. :)
Kredka nie jest za mi臋kka dzi臋ki czemu nie z艂amie nam si臋 podczas malowania, ale nie jest te偶 strasznie twarda, 偶eby艣my nie mog艂y si臋 spokojnie pomalowa膰. Konsystencja jest po prostu idealna.Po pomalowaniu ni膮 brwi podkre艣lam je dodatkowo kredk膮 z Sensique (klik)



Dobr膮 cech膮 kredki jest wydajno艣膰. Starcza nam na dosy膰 d艂ugi okres czasu.
Jest trwa艂a. Trzyma si臋 spokojnie przez ca艂y dzie艅 (chyba, 偶e po艂o偶ymy si臋 i p贸jdziemy spa膰 czy b臋dziemy pociera膰 palcami o brwi to normalne, 偶e si臋 zma偶e)
Kredk膮 mo偶emy podkre艣li膰 brwi w naturalny jak i mocny spos贸b.
Produkt jest dost臋pny w Drogeriach Natura czy w Hebe.
Og贸lna ocena to 9/10 przez ten grzebyczek馃構


A jaki jest tw贸j ulubiony produkt do podkre艣lania brwi?
Napisz w komentarzu ch臋tnie wypr贸buj臋 co艣 nowego!


 XOX,
TeenBlogger馃憚 



"Wszystkie zdj臋cia s膮 moj膮 w艂asno艣ci膮 i s膮 chronione prawem autorskim. Zabrania si臋 kopiowania i wykorzystywania zdj臋膰 w jakikolwiek spos贸b."






Udost臋pnij ten wpis

11 komentarzy :

  1. Mam naturalne ciemne brwi i podkre艣lenie ich wygl膮da komicznie :') Pozdrawiam, super post

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O tyle mniej roboty przy nak艂adaniu makija偶u馃槀

      Usu艅
  2. Nie podkre艣lam brwi tak偶e taki koosmetyk jest mi szczerze zb臋dny :3
    Obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja te偶 kiedy艣 mysla艂am,偶e kredka jest 艣weitna ale potem uzy艂am pomady do brwi i jestem tak zachwycona, 偶e do kredki raczej pr臋dko nie wr贸ce :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oo moze sie skusz臋 馃 A jakiej u偶ywasz ?

      Usu艅
  4. Kiedy艣 podkre艣la艂am brwi kredk膮, niestety nie pasowa艂 mi efekt. :/ Ale fajnie, 偶e u Ciebie si臋 sprawdza. ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. u mnie bardzo si臋 sparwdza, a czym teraz wype艂niasz brwi?

      Usu艅
  5. Nie u偶ywa艂am. Zawsze cieni u偶ywam. Ostatnio bell'a z woskiem. Super odcienie maj膮 niestety szczoteczka do wosku i sam wosk jest 艣redni. Jak sko艅cz臋 to mo偶e wypr贸buje Twojego ulubie艅ca:)
    http://blog.woda-lecznicza.pl/czy-jakosc-powietrza-w-mieszkaniu-ma-nas-wplyw.html

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak wypr贸bujesz daj zna膰 jak sie sprawdzi艂:)

      Usu艅
  6. Ja nie u偶ywam :) Ciekawy post! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrze偶one.