niedziela, 4 grudnia 2016

LOVELY, SCULPTING POWDER

Hej Cześć!


O czym dzisiaj będzie mowa? 
Tak jak można przeczytać w tytule biorę pod lupę paletkę do konturowania/ ocieplania twarzy z Lovely. Produkt jest zamknięty w okrągłym, poręcznym opakowaniu.
Lubię kosmetyki, które są wielofunkcyjne. Szczególnie dobrze się spisują na wyjazdy:) Przejdźmy do sedna. Produkt prezentuje się następująco: 






Ja kupiłam go w Rossmanie na promocji -49%, a normalna cena to 18,49 zł.
Opakowaniowe jest podzielone na trzy części: bronzer, puder i rozświetlacz.

Produkt daje bardzo naturalny efekt. Bronzer wpada w ciepłe tony więc nie każdemu to będzie pasowało , pudru nie używam często ale jest jasny natomiast rozświetlacz ma piękny szampański kolor lecz trochę się osypuje. 

Jak z trwałością? Myślę, że jest w porządku. U mnie utrzymuje się przez cały dzień w szkole (7/8 godzin). 
Nie mam porównania z innymi paletkami tego typu bo ogólnie używam wszystkiego osobno, ale Uważam, że na początek przygody z makijażem/konturowaniem ten zestaw jest w porządku. 

Zaniedługo zaopatrzę się w jakieś i zrobię wam małe porównanie!


XOX,
TeenBlogger👄 









Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

  1. Mnie nie powaliło to trio na kolana, o wiele bardziej lubię to z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz mam wiekszą kolekcję i powiem, że za tą cenę można dostać coś jeszcze bardziej lepszego:)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.