niedziela, 11 grudnia 2016

Bell MAT LIPS

HejCześćWitajcie😛

 O czym dzisiaj? 
Jak można było zobaczyć na instagramie to błyszczyk!😨 W dodatku matowy!:)  To już czwarty post na moim blogu, a drugi odnoście matowej pomadki! Jeśli nie widzieliście pierwszej recenzji to odsyłam Was i zachęcam do przeczytania (KLIK).
Zacznijmy od tego, że pomadka nazywa się: MAT LIQUID LIPS DREAM z Bell, której rzeczy możecie kupić w Biedronce oraz w Rossmanie. 


Ja swoją zobaczyłam przypadkiem jak byłam w Biedronce na zakupach więc postanowiłam wziąć.


Jak wygląda?

Moja pomadka to numer 01 jasny kolor choć jak zastygnie robi się ciemniejszy.
Świeżo pomalowana:


Zastygnięta na 100% matt:



 Błyszczyk kosztuje ok. 9 złotych więc nie drogi.
Wizualnie jest w standardowym dla błyszczyków opakowaniu.
Żeby uzyskać mocne krycie trzeba nałożyć błyszczyk dwa razy. 
Ja po nałożeniu pomadki zjadłam , wypiłam herbatę i dalej się utrzymywała więc same odpowiedzcie na pytanie czy dobra:).
Jak schodzi to nie wygląda też aż tak źle , zaczyna schodzić od środka ust.
Pomadka się nie klei, nie wysusza ust i zastyga na piękny matt. Nie zauważyłam żeby zaczęła się rolować.
Spróbujcie bo warto! 

Napisz w komentarzu Twoje nowe zdobycze kostyczne oraz pomadki które polecasz!
Zostań ze mną na dłużej!💬 Napisz co chciałabyś żebym przetestowała😘



XOX,


TeenBlogger👄
"Wszystkie zdjęcia są moją własnością i są chronione prawem autorskim. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania zdjęć w jakikolwiek sposób."











 

Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.