wtorek, 22 listopada 2016

Matowy HIT wśród tanich błyszczyków

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem na tym blogu. Nie będę tworzyła postu, który zapowie następny bo zdaję sobie sprawę (z własnego doświadczenia), że na mało znane blogi często trafia się przypadkiem. Jednak jeśli zaciekawi Was to dlaczego stworzyłam coś takiego wszystko możecie przeczytać w zakładce 'O mnie'. Zapraszam do obserwowania i czytania bloga na bieżąco.
Nie przedłużając! Na pierwszy ogień stawiam matowy błyszczyk z firmy Lovely.




Co oferuje nam producent?

''Napełniony po brzegi kolorem, błyszczyk Extra Lasting wpasuje się w usta na wiele godzin. Uzupełni makijaż modnym matowym wykończeniem. Dostępne są trzy kolory. Wygodna gąbka umożliwia precyzyjną aplikację błyszczyka, a nowoczesna formuła long-lasting zapewnia makijaż na wiele godzin.''


Przejdźmy do rzeczy👇

Produkt znajduje się w wygodnym popularnym dla błyszczyków opakowaniu. 
Jego pojemność to 6 ml. 
Cena tego kosmetyku to 9/10 złotych w drogerii Rossmann.


Ja posiadam dwa kolory 1 i 2.
Tutaj kolor numer 1 w naturalnym świetle:




Kolor numer 2 w naturalnym świetle:


Porównanie obu kolorów:



Aplikator:




Dla mnie ten błyszczyk to absolutny must have. To moje trzecie opakowanie numeru 1. 
Pomadki mają swoich zwolenników jak i przeciwników.
Pierwszym pozytywem jest to, że miałam wiele pomadek ale jeśli chodzi o trwałość to ta wygrywa. Następną pozytywną cechą jest niska cena (jak już wspomniałam ok. 9/10 zł.). Nie wysusza ust (przynajmniej mi bo spotkałam się z przeciwnymi opiniami na ten temat). Ma wygodny aplikator dzięki czemu mamy komfort w nakładaniu jej. Gdy ją nałożymy po chwili zastyga na ustach ale jeśli chcemy ją poprawić to tutaj pojawia się minus.. jeśli chcecie ją poprawić lepiej zmyć ją całkowicie i nałożyć od nowa! Gdy nałożymy warstwę na warstwę zaczyna się dziwnie rolować. 

AKTUALIZACJA! Gdy patrzyłam na stronę producenta jest juz o 3 kolory więcej tego błyszczyka! Jak tylko będę mogła biegnę do Rossmanna i kupuje:)


Dziewczyny pamiętajcie na każdego dany kosmetyk może działać inaczej!
A Wy co o tym myślicie? Miałyście te błyszczyki? Odezwijcie się w komentarzu💋


XOX,
TeenBlogger👄 



Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

  1. Super blog!!! Czekam na więcej postów! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Za niedługo będzie coraz więcej! <3

      Usuń
  2. Super są te błyszczyki może skusze się jakiś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kupisz daj znać jak Tobie się sprawdził:)

      Usuń
  3. Fajnie że pokazujesz i doradzasz dziewczynom innym.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.